4 Şubat 2011 Cuma

pis virüs

vücut öğeleriyle ilgili bir yazma alışkanlığıdır aldı beni bu günlerde ama hergün yeni bir isyan çıkarıyor bünyem. bugüne de 8 adet uçukla uyandım. zaten 2 ayım temiz geçmez uçuk konusunda. sağ olsunlar sayelerinde minicik dudaklarım baon gibi oluyor. estetiği basmışlar gibi. ama ben çizgi gibi dudaklarımla mutlyum sevgisiz ve de saygısız uçuk. bunu artık anla nüften. Vectavir üretici firmanın yıllık karında büyük pay sahibiyim desem yeridir yani. bi de kremi yedirmeden sürmen gerekmiyor mu uyuz oluyorum. sokağa öyle çıksan insanlar ağzına yemek bulaştırmış lan dercesine pislik bakışlar atıyor. onlara daha ayrı bi kıl oluyorsun.
nitekim şu günlerde bir dileğin var mı diye sorarsanız uçuklarımdan kurtulmak derim. biliyorum hayatımın sonuna kadar beni terk etmicek bu lanet virüs. ama en azından geldi mi yüzsüz misafir gibi 10 gün kalmasın canım. yolgeçen hanı mı ayol benim dudaklarım??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder